"S mind, amiket e szép sziget ,ételt-italt terem;
S mind, ami bor pezsegve forr ,túl messzi tengeren."

Arany János: A walesi bárdok

Férfi test torta lánybúcsúra

Ezt a különleges tortát egy lànybúcsúra készítettem. Az otletet közösen hoztuk össze a szervezővel. Az első ötlet a boxeralsó volt,de mivel az nagyon általános,kicsit csavartunk rajta. Én a fecskét ajánlottam két combbal,aztán kértek hozzá felsőtestet is. Így született ez. Faragtam,ragasztottam,kentem és elég jól sikerült. 
 Így készült :


 A lába közt pálinkás bugykos bújt meg. ☺
4 tojásos Kiskukta tortalap,narancsos-csoki krémmel(recept). A lap 22x30-as keretben sült. Ebből a tésztából faragtam minden részét.
A test-színt a fehér traganthoz adott minimális piros és sárga színező hozzáadásával gyúrtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése